*

*

woensdag 9 februari 2011

*Love Bird*

Hallo Allemaal,
Ben gisteren heerlijk de hele dag wezen shoppen met mijn vriendin.Genieten van het mooie weer en even helemaal niks hoeven;o) gewoon shoppen,eten,kletsen....echt even meiden onder elkaar.
Maar nu even terug naar mijn projectje?
Ik heb dit vogelkooitje gemaakt van een patroon die ik van Sandra heb gekregen.Als je haar een verjaardagskaart stuurt dan stuurde ze jou deze mooie patroon toe.Ze is morgen jarig,dus als je snel bent,maak je ook nog kans op dit geweldige mooie patroon.Ik had jullie gisteren al de kaart laten zien voor de dtcall van het nwe http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/ En dit was dan het project die ik ook nog had ingestuurd voor de dtcall.Nu maar weer afwachten hoe het gaat lopen;o)
Ik heb weer papier gebruikt van Prima*Annalee*vind dit echt zo mooi,maar het is nu bijna op;o(
Het koolmeesje is een stempelafdrukje van Magnolia die ik met een swap heb gekregen van Moon,nog bedankt hiervoor;o)
Heb het ingekleurd met mijn Derwent's.De vlinders geponst en de bloemen en blaadjes komen van Wild Orchid Crafts.Nog een paar plakparels erop en je hebt een geweldig mooi vogelkooitje.Ben erg bnwd wat jullie ervan vinden.
En deze doet mee aan de volgende challenge's.



24 opmerkingen:

  1. Die is heel mooi geworden Anja, toppie.

    Tot zaterdag, groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi vogelkooitje geworden Anja, heel leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk gemaakt anja
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi kaartje en een leuk model zeg.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wowwww, wat gaaf Anja!! Superleuk ook dat je er al zo snel mee aan de slag bent gegaan!! Ik vind jouw uitwerking ook helemaal super! Veel succes met de challenges! Ik hoop voor je dat je wint!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kooitje, prachtig zoals je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zeg. en wat heb je een mooie bloemen gebruikt...zeker gekocht bij wild orchid crafts...hahaha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! Ik vind die vogelkooitjes zo leuk!
    Hier verder alles goed hoor! Ben momenteel veel aan het haken en nogal bezig met m'n zus die ( eindelijk) morgen thuiskomt met haar adoptiezoon!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk vogelkooitje

    veel sucses er mee

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi anja

    oooo wat gaaf!!

    heeeel mooi gemaakt!
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi vogelkooitje is dat joh!! Erg mooi!! Tot zaterdag he?

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan zo dat vogelkooitje. Mooi papier heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje Anja! ik heb het patroontje ook liggen, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohh wat een liefje Anja heel mooi.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kaart staat al op mijn tot do lijstje, vind m erg leuk. Ook jouw uitwerking is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi hoi, is een heel apart kaart maar wl heel mooi gemaakt super
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi anja
    wat ziet dit er super leuk uit zeg
    erg leuk
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi gedaan Anja! Ziet er super uit!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit ziet er leuk uit, vooral omdat het kooitje openkan en het vogeltje wegvliegt, énig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhhwww... what a sweet idea
    i love the roses you paper pieced
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je kaart en super schattig,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi geworden en wat een lief vogeltje ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  23. he leuk dat je volger geworden bent! Heb hier ook al even rondgekeken en ziet er erg leuk uit zeg, wordt gelijk ook volger! Het kooitje is mooi geworden zeg en zag net ook al van die mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen