*

*

zondag 19 juli 2009

Een *Vintage kaartje*

Hallo,
Had mij bij clubs aangemeld voor een *Vintage Scrapclub*
En daar hebben ze ook een wedstrijd met een prachtige afbeelding
die je moest bewerken.Nou heb ik dit er van gemaakt.Vond het toch nog redelijk moeilijk om daar iets van bijpassend papier bij te gebruiken.En vind het een leuke kaart geworden,En wat vinden jullie er van??
Heb cardstock gebruikt,creme en bruin,kant van de rommelmarkt, lint en bloem van een hobbywinkel.De knoop is ook uit de oude knoppendoos en het *sleuteltje* komt bij een sieradenwinkel weg en de label heb ik zelf gemaakt in MS Word.


4 opmerkingen:

  1. hoi Anja ik vind dat je er geweldig in geslaagd bent. Wat een mooie kaart en je strik is ook al zo mooi.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart geweldig mooi!!! Alleen heeft je labeltje een foutje. Het moet zijn Angel Eyes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Anja,heel lief plaatje,mooie zachte kleuren, en prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anja wat een prachtig kaartje geworden zeg,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen