*

*

maandag 31 augustus 2009

een* Christmas Notebook *

Goedemorgen allemaal,
weer een nieuwe week,en heb dan ook afgelopen weekend even gefreubeld.Heb een notitie boekje gemaakt.Vind het zo een leuk idee,dat ik de smaak te paken heb.Heb zelf de bloemen geponst en heb ook de martha Steward pons gebruikt.Het papier is van K&Company en het afdrukje heb ik van internet.Hoop dat jullie hem ook leuk vinden.O,Jah bijna vergeten,heb een Award gekregen van Janet.Zal hem dan vanmiddag ook plaatsen,moet 7 dingen vertellen over mezelf,dus even over na denken.

5 opmerkingen:

  1. Whow dat is een fleurig boekje geworden. echt mooi!!


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is bijna zonde om te gebruiken zo mooi is die toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh anja,schitterend,lief plaatje,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anja,super,kun je me a.u.b je adres mailen,heb het zoekgemaakt,de afdrukjes liggen klaar,groetjes Joke.
    jokevanhanswijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach zeg ik kaart,ben het een beetje kwijt,ben bij zoveel blogs geweest,je notitieboekje is geweldig,sorry hoor,haha maar ben zo druk in mijn hoofd,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen