*

*

woensdag 30 september 2009

*Basic Grey Kerstkaart*

Goedemorgen allemaal,
Ik heb lekker zitten freubellen afgelopen dagen.Ben dan ook met van alles en nog wat bezig.Is eingelijk ook niet goed.Er zitten zoveel ideeen in mijn hoofd,maar het wil er dan maar niet uitkomen;o).Heb deze kaart gemaakt van het nwe papier van Basic Grey,vind het zo mooi,maar met deze kaart weet ik het niet.Te druk,teveel kleur,en eingelijk ook wel weer hmmmnn.Ik had denk ik beter de randen kunnen gaan inkten of zo,nou jah,de volgende keer beter.Heb de bloemen geponst met de retro pons.En het lieve hertje heb ik uitgeknipt.En de stempel is van Marianne Design en heb ik dan ook uitgeponst. Iedereen nog een fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Anja zo te lezen ben je aardig druk druk .Hihhi. En wat een prachtig papier he. Ik ben er nu zelf ook kerstkaartjes mee aan het maken. Je hebt het papier prachtig gebruikt. Heel mooi gedaan het hertje zo in het midden. Een toppertje is je kaartje geworden . Een fijne dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Anja!Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een heel schattig en vrolijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi anja

    een mooie kaart heb je gemaakt anja en ik heb het blok papier ook liggen wie weet zie binnen kort er wat op me bloggie mee gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat een leuke kerstkaartje heb je gemaakt *wow*
    De kleuren zijn prachtig.
    De stempeltje is leuk..

    Fijne dag.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen