*

*

dinsdag 23 februari 2010

*Eindelijk weer een lootje*

Goedemorgen allemaal,
Heb het hele weekend lekker kunnen freubellen.Ben ook nog naar de creabeurs geweest in Hardenberg,erg gezellig.Laat ook nog wel even mijn spulletjes zien deze week die ik nog gekocht heb.Maar wilde jullie eerst even weer een Lo laten zien.Ik heb heel lang geen lo meer gemaakt.Maar ik dacht moet er toch maar eens even weer een paar maken.Heb er 2 gemaakt dit is de eerst en in de week verder laat ik jullie de 2e ook nog even zien.Ben benwd wat jullie ervan vinden.Iedereen een fijne week.

8 opmerkingen:

  1. prachtige lo heb je gemaakt en zo lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Anja,leuk die foto, mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend lo erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie lay-out! Leuk met die reepjes papier,prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hest schier doan wicht! Mooi met die reepjes papier en die accoladevorm.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Anja, je LO is prachtig, mooi papier ook!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful LO Anja!!
    Lovely papers and design!
    Have a wonderful day.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *wow*
    je Layout is prachtig,Anja.
    Heel heel prachtig..
    Mooi foto ;o)

    Sorry ik ben op de moment een beetje Online.
    Wij verhuis in maart.

    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen