*

*

donderdag 11 maart 2010

Mijn Vader 10-3-1939 / 11-3-2009


Ik wilde jullie even vertellen dat mijn allerbeste vriend alweer een jaar uit ons leven is,MIJN VADER is en was mijn allerbeste vriend.Ik deelde een grootte passie met hem , onze paarden.Ik ben vanaf de leeftijd van 8 jr altijd met mijn vader samen naar onze paarden geweest.Hij heeft mij de liefde voor de dieren bij gebracht.En daar ben ik hem nog elke dag dankbaar voor.We kochten paarden en leerde hun dan dat ze rijklaar waren of dat ze voor een koets konden,dus we waren altijd druk met de dieren heen en weer.Toen ik onze 2 meiden kreeg was het dan ook gelijk de meiden op een paard zetten.Zo hebben we vele wedstrijden en shows meegedaan.En dan plotseling in mei 2008 word mijn vader ziek(longkanker).En dan staat je hele wereld op zijn kop.ZH in en zh uit,en dan komt je hobby wel op een heel laag pitje te staan.Mijn 2 dochters zijn gestopt met rijden,ik ben gestopt met mennen.We hadden 5 paarden en nu heb ik alleen de hengst van mijn vader nog.Toen er een leegte kwam had ik eens een tijdschrift meegenomen (Cards Only).En jah dan gebeurd er iets dat je leven weer een beetje kleur geeft een nwe hobby SCRAPPEN.En zo ben ik dus in dit wereldje gekomen en dat bevalt me tot nu toe prima.Dat neemt natuurlijk niet weg mijn verdriet en het gemis van mijn vader.Maar wel heel veel ontspanning en het allemaal even kunnen vergeten.Dit wilde ik jullie even vertellen.En julie ook bedanken voor alle leuke,lieve krabbels die ik altijd mag ontvangen;o)

9 opmerkingen:

  1. Heel veel liefs en sterkte, hier precies hetzelfde alleen andere datum ( ook maart)en weet hoe moeilijk dit is!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel liefs en sterkte!
    Weet hoe moeilijk deze tijd is, hier bijna hetzelde verhaal, allleen de datum is anders, ook wel maart trouwens.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anja wat een prachtig verhaal wil je met ons delen. Maar wat een prachtige herrinering heb je aan je vader. Zo zal hij er dan ook altijd zijn. In je hart draag je hem met je mee. Ik wens je op zijn sterfdag heel veel liefde en kracht toe.
    En fijn dat je zo heerlijk bent door gegaan met scrappen, en daar veel plezier aanbeleefd. En ik natuurlijk ook om van je creaties te genieten.

    dikke knuf Ilonka

    Een dikke knuf Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koester de mooie herinneringen aan je vader Anja...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Anja als ik zo na de foto van je vader kijk,ziet hij er echt heel lief uit,mijn vader overleed ook aan longkanker,ik weet precies wat je voelt en wat je nog steeds dagelijks doormaakt,sterkte en een dikke knuffel van mij,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Anja, Wat prachtig de band die jij beschrijft die je met je vader had.... Ik ben heel dankbaar dat ik mijn beide ouders nog heb, kan me nog even niet voorstellen hoe het zal zijn zonder ze...vreselijk... Ook mijn passie is mijn paard, rij ook al vanaf mijn 8e.
    Je ontvangt zoveel liefde van dieren, ze zijn zo trouw! Elke dag geniet ik van mijn paard en ben ik er zo dankbaar voor dit kostbare "bezit". Ook ik ben in een moeilijke periode in mijn leven begonnen met scrappen en haal er zoveel energie uit! Alleen nu het voorjaar er weer aan komt kan ik weer meer met mijn paard aan de slag, en zal dus het scrappen op een laag pitje komen te staan maar ik hoop toch nog beide een beetje te kunnen combineren. Ik wil je heel veel sterkte wensen op deze verdrietige dag en ik weet zeker dat je vader nog over je schouder met je meekijkt hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte hoor meid in deze rottijd. Je kunt je ouders niet missen he, hoe oud je zelf ook bent. Gelukkig geeft het scrappen wat afleiding. En straks een weekend met ons op stap, ook heel gezellig.

    Knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Allereerst wens ik je sterkte voor deze tijd. Ik weet hoe moeilijk het is, want mijn vader leeft al 13 jaar niet meer en mijn moeder is 21 december 2009 overleden. Je blijft ze missen.Maar fijn dat je een hobby gevonden hebt die je lekker kan afleiden.
    Ik wil je bedanken dat je mijn 100st volger bent geworden, harstikke leuk!!
    En ben meteen ook volger bij jou geworden, je maakt ook hele leuke dingen, lekker gevarieerd.
    fijn weekend, en groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi meis..
    Ik lees net over je vader! Mijn vader was ook mijn beste kameraad en ik heb hem drie jaar met liefde verzorgd. Hij is al weer 19 jaar geleden overleden, maar het gemis blijft!
    Volgens mij was jouw vader net zo'n KANJER als de mijne! Wens je veel sterkte en geloof me: het is goed ook de verdrietjes te delen!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen