*

*

zondag 4 april 2010

Daar ben ik weer!!!!!

Hallo allemaal,
Als eerste wil ik jullie allemaal een fijne pasen toe wensen.Het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik iets gepost heb,maar daar is een reden voor.Afgelopen weekend zijn we samen van ons forum met 32 dames heerlijk wezen scrappen in Alphen.We zijn eerst ook nog even bij Paper&Pictures langs geweest om heerlijk nog even te shoppen.En oooohhhh wat heb ik genoten.Het was voor mij de eerste keer dat ik met deze groep meiden ging en ook nog eens bleef slapen;o)Maar we zijn dan ook heel erg creatief bezig geweest met zijn allen.Margreet,Renate en Femmie en natuurlijk alle andere meiden nog heel erg bedankt voor een fantastisch weekend.Laat dadelijk even de foto's zien.Maar wat voor leuk nieuws heb ik nog meer....
Nou ik lees dus net bij* Scraptalk-Challenges * dat ik 2e ben geworden.Met hun 3e Challenge en dat is.... dat ik Gast Designer ben voor de volgende Challenge,ooohh super he. Dit is echt zo gaaf,ik wilde dit dus al een hele tijd.En ook al ben ik gast designer,wie weet wat er nog meer van gaat komen.Iedereen nog een fijne 2e paasdag en tot blogs maar weer;o)



En dan heb ik nog 2 LO's gemaakt en een Album voor mijn moeder;o)













8 opmerkingen:

  1. wat een super leuk nieuws anja
    echt super
    de foto's vanje weekend zien er ook super leuk en super gezellig uit
    en je creaties zijn ook erug moi geworden
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat ziet er heel gezellig uit, en ook nog van die prachtige creaties gemaakt, en gefeliciteerd met je dt schap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo te zien heb je het heel gezellig gehad, leuk zo met een hele groep.
    Je creaties zijn prachtig zeg kan gedaan.
    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog, ben gelijk volger van je geworden, nog fijne dagen gewenst.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, super! En je creaties zijn erg mooi geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja wat ziet dat er gezellig uit zeg :) nou dat is vast en zeker nog na genieten!!! En wat leuk dat je gastdesigner mag zijn, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! En jij ook nog een fijne paasdag toegewenst. Hier staan de broodjes in de oven te pruttelen :D voor het paasontbijt. Maar ja de mannen moeten eerst nog uit bed komen :w.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja, gefeliciteerd met je tweede plek en dat je gastdesigner mag zijn. Wat gaaf voor je!!
    Mooi boek heb je gemaakt! :)
    Ook de lootjes zijn mooi. Ik heb alles in het echt gezien. Wanneer krijgt je moeder 'm of heeft ze 'm al??

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww these are all sooo beautiful Anja!!!
    Lovely designs! :o)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk boekje heb je gemaakt voor je moeder, en die titel, moest ik wel even om lachen! En gefeliciteerd met je gastdesignerschap!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen