*

*

dinsdag 13 april 2010

*Paps Jas*

Goedemorgen allemaal,
Heb vorig weekend deze mooie LO gemaakt.Dit is mijn vaders werkjas.Die had hij altijd aan bij de paarden.Het halster van mijn vaders hengst(die heb ik nog)hangt altijd naast mijn vaders jas.Mss denken jullie nou wel ,waarom daar een lo van.Nou aangezien ik mijn grootste hobby beeindig(verkoop alles)Wilde ik deze dierbare aanblik vastleggen.Voor mij is dit zó speciaal en zal ik dan ook niet weer zien.Ben benwd wat jullie er van vinden.
Heb papier gebruikt van Websters Pages(geweldig papier)De bloemen weer zelf geponst.En de bloembladeren heb ik gestanst op het weekend van Margreet,dank je wel hiervoor;o).Iedereen nog een fijne dag.


5 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi en zo een mooie herinnering.
    als je nog weer blaadjes nodig bent, je weet me te vinden!!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    heel erg mooi!!

    en zeker heel mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit en wat een leuk idee, de jas van paps.
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Anja en knap dat je dit zo goed weet te scrappen. Het is een pracht herinnering.
    Groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Anja, je lay-out is prachtig en de achterliggende gedachten nog mooier.... Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen