*

*

woensdag 21 juli 2010

Mijn SDF* Lay out *

Zo heb vanmorgen deze LO afgemaakt.Had het gisteravond allemaal uitgesneden.Dus het hoefde alleen nog mar even vast gezet te worden.

Dit is de sketch van het SDF
En dit heb ik ervan gemaakt;o)

Het papier is van MME en vond dit heel erg leuk bij deze foto's van mijn hengst.
Ben benwd wat jullie ervan vinden?
Enne ik wil jullie ook even bedanken voor al jullie lieve en leuke reactie's altijd op mijn blog.En hou de blog in de gaten want ik heb een hele leuke * CANDY  *weg te geven.Maar daarover verder deze week meer.
Iedereen nog een fijne dag;o) OOH ik zie ineens dat ik Littleboy verkeerd geplakt heb,ach ja een foutje kan gebeuren toch...hihi

9 opmerkingen:

  1. Hai Anja, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg! Schitterend dier! En wat past het papier er mooi bij! Helemaal top! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je lo geweldig en je paard top natuurlijk.Mooi papier heb je ook gebruikt.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Anja toch,wat kan je die toch goed.
    Schitterend geworden,prachtig die foto,s en papier.
    Ik kan dit echt niet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje anja
    erg leuk gedaan
    ik ga je blog in de gaten houden (zoals ik altijd oe hihi)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden Anja, past mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi anja

    heel erg mooi deze lo en je paard ook natuurlijk!!

    mooi papier heb je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend papier en kleuren bij de foto erg mooi, en een eigen paard wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je lo mooi geworden, schitterend papier,mooie foto, helemaal top.
    Je dochter heeft ook talent hoor, lijkt me erg gezellig om samen te zitten freubelen.

    gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen