*

*

donderdag 23 september 2010

*Swap voor de club van Tiets*

Hallo allemaal,

Ik heb voor het eerst mee gedaan met een swap bij de club van Tiets.Je moet dus een herfstkaartje maken voor degene waar je de swap voor maakt en dan moet zij weer een kaartje maken van het papier en alle andere spulletjes wat je van het kaartje in de envelop hebt gedaan.Ik had dan deze kaart gemaakt met het papier van BG en de kleine roosjes komen ook bij de Xenos vandaan.Mijn nwe takjespons gebruikt en mijn marianne design blaadjes stans.En het magnolia afdrukje weer ingekleurd zoals altijd met mijn derwents.
Ben bnwd wat jullie ervan vinden.Alvast een fijne dag gewenst voor jullie allemaal.



8 opmerkingen:

  1. Supermooi herfstkaartje,mooie kleuren
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is die leuk, prachtig is dit vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Je weet het natuurlijk dat ik niet van de (magnolia) poppetjes ben maar de rest is geweldig mooi. Goed idee van dat roosje van de Xenos!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super schattig kaartje! de kleurencombi is prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig herfstkaartje, hele mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Anja, super geslaagd kaartje weer, kom helemaal in de herfstsfeer met deze prachtige kleuren! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart Anja
    erg leuk gedaan
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen