*

*

woensdag 3 november 2010

*Even iets anders dan scrappen*

Hallo Allemaal,
Ben afgelopen zaterdag  met mijn moeder naar een soort van zwarte markt geweest bij ons in de buurt.En heb dan ook een paar leuke spulletjes gekocht.En die wilde ik even met jullie delen.


 Ik weet nog niet echt wat ik met deze kleedjes ga doen?? Mss bewerken in een kaart of Lo,maar ze liggen nu eerst bij mij op de tafeltjes;o)
En deze kaarsjes heb ik zelf gemaakt,met een stukje rolladetouw,kant en van internet een labeltje en nog een prachtig hangertje die ik van Lisette heb gekregen.Kijk maar eens op haar blog  http://liszha.blogspot.com/

 Dit hangertje aan deze kaarsjes heb ik zelf gemaakt,want Lisette was zo lief om mij ook nog een mee te sturen die nog niet klaar was.En heb dit dan ook zelf gedaan,leuk toch.
En dit is bijna dezelfde als de bovenste.ik vind dit zo leuk en gezellig aan doen.Dus ze hebben bij mij thuis al een heel leuk en gezellig plekje gevonden.

Ik weet niet of ik deze week nog iets post.Heb nog steeds 2krten op tafel liggen die nog niet helemaal klaar zijn en moet de hele week  nog werken en dan ..... de tassen inpakken en scrapspulletjes bij elkaar zoeken.Want a.s vrijdag gaan we met 32 dames  van het Scrapbookforum op scrapweekend en heb er enorm veel zin;o)
Iedereen nog een fijne dag.

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gedaan die kaarsen Anja,mooi kant en die bedeltjes echt super.
    Je heb leuke spulletjes gescoord zeg,zal die kanten kleedjes niet op een kaart doen,vind dat echt zonde.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige originele spulletjes, en heel veel plezier met je weekendje weg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je gevonden, leuk! En de kaarsen met labeltjes staan leuk!
    'k Zie je komend weekend, 'k ben één van de 32 dames :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creaties allemaal, en ja soms is iets kleins mooi genoeg om het zo mooi te laten stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    heel erg leuk gedaan!!

    je hebt erg leuke spullen gekocht!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes Anja, en je creaties vind ik ook heel mooi.

    groejes Suze

    Fijn scrapweekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf idee! Ik ga het op mijn blog laten zien als je het niet erg vindt. Zo ja, dan haal ik het er gelijk af hoor maar ik zal doorlinken naar jou!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen