*

*

woensdag 30 maart 2011

*Een kaartje voor het Dutch Magnolialovers challenge blog*

Hallo allemaal,

Ik heb deze kaart gemaakt voor het dutchmagnolialovers En daar is het thema *Anything Goes*
Dus heb dit kaartje gemaakt weer van het mooie Maja design papier maar dan een andere kleur paars.
Nu moet ik eingelijk eerlijk zeggen dat ik hier voor niks met de kleur paars had.Maar door dit mooie papier van Maja ben ik helemaal om.
Ik heb een plastic vierkante tafelkleedje gebruikt die had ik gezien bij een tuinwinkel en dacht die neem ik mee.
Verder heb ik weer mijn stans gebruikt en de bloemen etc zijn van magnolia,een hartjes/blaadjes pons.En het afdrukje heb ik ook natuurlijk in gekleurd met mijn Aquamarkers.En al zeg ik het zelf vind dat het inkleuren hier mee steeds beter gaat.Ben erg bnwd wat jullie er weer van vinden.
Fijne dag en de week is weer doormidden.



20 opmerkingen:

  1. leuk kaartje, inderdaad is dat paars erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super geworden anja, ja gaaf zijn die plastickleedjes, ik had er een gebruikt op die magnolia kaart/doosje die in de ink staat
    groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja , wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor onze challenge. Tilda is erg mooi ingekleurd met de aquamarkers. En dat plastic kleedje vind ik helemaal super !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi anja

    een super mooie kaart!

    het papier is zeker schitterend is een van mijn favoriete kleuren!

    heel erg mooi gemaakt en heel leuk met dat kleedje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute with great colours. I like your doilies.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een woord schitterend, wat een mooie kleurencombi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat prachtig zeg!

    lig hier nog in een deuk om jouw reactie, vandaag hopelijk wel op tijd hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig is dit lieve kaartje in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind paars wel mooi zeker nog een overblijfsel van mijn hippietijd... mooi kaartje hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart,Anja!
    Leuk idee met dat tafelkleedje.
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anja wat mooi

    en het vierkante kleedje hi hi hoeft niet eens altijd bij de hobby winkel weg te komen staat erg mooi ook de paarse krul noem ik het maar bij de bloem super heb je die zelf gemaakt . tilda weer super ingekleurd .

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Erg mooie kleur. Wij zijn volger van je geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,

    Wat een mooie kaart!!
    bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Anja,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaart Anja in prachtige kleuren.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, hele mooie kleuren. Ik ben gelijk volger geworden. Leuke dingen maak jij.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart anja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een plaatje is dit om te zien Anja! Echt super!
    En je kaartje heb ik gehad! Dank je wel hiervoor!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen