*

*

dinsdag 17 mei 2011

Card challenge #02 Scrapdelight

Hallo allemaal,

Ik heb deze kaart gemaakt voor de Card Challenge van Scrapdelight. Ik vond dit ook een erg leuke sketch.
En dit is mijn uitwerking ervan.
Ik heb een paper pad 6x6 gebruikt van websters Pages*Ladies & Gents*gebruikt.En de  cirkel nestabilitiestans  gebruikt in combi met een taartkleedje.
daar heb ik weer chipboard letters gebruikt van de * girl paperie*en wat oude knoppen en nog 2 bloemen die ik heb gemaakt van papieren boterhamzakjes en daar nog weer een beetjes stickels op heb gedaan.
Ik vind dit echt heel mooi papier en vond deze combi dan ook wel heel erg leuk.


Ben erg bnwd wat jullie erweer van vinden.En wil je mee doen aan deze card challenge deze duurt nog tot 24 mei. En klik dan op deze link http://scrapdelight.blogspot.com/2011/05/challenge-friday-brengt-card-challenge.html
Iedereen nog een fijne dag gewenst


25 opmerkingen:

  1. hoi

    een prachtig kaartje!!

    erg leuk gemaakt!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so lovely, i like the papers.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anja,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele aparte kaart! Super leuk, mooi papie en leuke kleuren, voor mij win je de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem erg mooi!! Kan jammer genoeg niet 'scrapbooken' ;-) Je maakt hele mooie dingen! Leuke blog ook! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en die letters zijn gaaf!!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterende kaart anja
    erg leuk gedaan
    zal eens even kijken of ik de tijd kan vinden om oko mee te aan doen:D
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart en Websters he...mijn favoriet!!
    Mooi gameekt.
    Fijne dag!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi websters kaartje heb je gemaakt Anja.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuke en mooie kaart!! Leuk papier ook zeg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooh wat een leuke kaart is dit zeg!!!
    Happy style ;)
    Wat een mooi papier inderdaad, mmm om bij weg te ddromen!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow super zeg, leuk die letters, leuke kleuren echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Anja, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje Anja, ik vind het papier helemaal geweldig! Leuk idee, de cirkel met het taartkleedje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omdat het magnoliaforum stopt heb ik besloten om bij iedereen die er regelmatig komt het blog te bezoeken. Zo kunnen we elkaar toch een beetje blijven volgen.
    Vanaf nu zie je mij dus in je lijstje volgers.

    Groetjes Marjolijn.

    wat een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb eindelijk de tijd om eens bij jou te komen kijken. Een tijdje geleden werd je volger bij mij... Ik zie dta je uit Oude Pekel komt...da's wel heel dichtbij mij. Ik kom uit Winschoten:-)
    Je maakt hele mooie dingen en ben ook meteen volger bij jou geworden.
    Fijn weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje!! Gaaf papier zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,
    Fijn dat het doosje goed is aangekomen en dat je het leuk vindt!!
    En doe maar rustig aan hoor, ik zie het doosje wel verschijnen. Maar ben wel benieuwd natuurlijk :-)
    Wat is het toch jammer dat de meet and greet niet doorging vind je niet? Hadden we elkaar kunnen ontmoeten.
    groetjes en fijn weekend en succes met de drukte!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow!!!!!This is so lovely as always!!!!...just a great card!!!!I just love all your creations...
    Have a nice week!!!
    Kisses and hugs from Brazil
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit is weer een erg leuke lay out anja

    gr roelie S

    ik volg jou ook al dus dat blijven we zeker doen .

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja,
    Ik ben reuze benieuwd en ga onder de brievenbus liggen :-)
    Leuk dat je me hebt toegevoegd op facebook!
    Groetjes en fijne dag,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Anja!!!
    Wow!!!!!This is so lovely as always!!!!...just a great card!!!!I just love all your creations...
    Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee Anja, ik heb vandaag je swap gekregen!! Wat is het geweldig zeg!!! Een super mooi doosje met 2 laadjes en super veel spulletjes. Ik ben verwend, helemaal geweldig!!
    Wat is het toch leuk om zulke post te krijgen :-)
    Heel erg bedankt en een heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dat een geweldig
    kaartje die je heb gemaakt
    ik woord gelijk je volger

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen