*

*

zaterdag 1 oktober 2011

*Mijn brei en haak werk*

Hoi allemaal,
Ooh wat heb ik het druk met van alles en nog wat.Eigenlijk helemaal geen tijd.Maar ik maak tijd voor mezelf want anders kom je nergens aan toe, toch.En blijf je alleen maar een hulpje in je eigen huis,(lol)
Ik ben dus nu aan het haken en aan het breien.Ik ben bezig met een sjaal voor mijzelf en ik haak *Granny's*.
Wil eerst een kussen maken en dan ga ik op voor een sprei voor op ons bed.Maar dat zal nog wel niet zo snel gaan. En daarom wilde ik jullie even laten zien wat ik tot nu toe heb gemaakt. En hoop dat jullie het wat vinden.(of niet)
Iedereen nog een geweldige zonnige dag gewenst en een fijne zondag.En dan begint alweer de nieuwe challenge bij simplymagnolia,dus tot morgen.
Ze zijn nog niet heel erg netjes,maar ik heb dit nog maar net geleerd he;o)

En dit is het begin van mijn sjaal,moet nog wel een stukkie,hihi.

*lieve Scrapgroetjes Anja*

6 opmerkingen:

  1. anja je bent al voorbereid op de winter meid

    leuk hoor die vierkante lapjes als je maar genoeg hebt dan heb je zo een sprei maar je kan het lekker tussen door even doen

    breien ik heb het heel erg lang niet meer gedaan maar het komt steeds meer in momenteel

    veel plezier er mee

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke handwerkjes heb je hier Anja, ik brei zelf ook ontzettend graag. Op dit moment vooral sokken en sjaals, en haken vind ik ook erg leuk.
    Kijk eens op www.ravelry.com daar hebben ze heel veel gratis patronen en mooie werkjes om te bekijken.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je lieve berichtje! Je haak- en breiwerkjes zien er hartstikke netjes uit, heb zelf ook zin om een sprei te gaan breien of haken, zit er alleen nog wat tegenaan te hikken dat het zo'n grote (of langdurige) klus is. Maar, hoe zeggen ze dat ook al weer? Elke dag een steekje ... ;-) Hele fijne zondag en tot blogs weer! Lieve groetjes, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha.. jij bent ook echt van alle markten thuis he... je maakt de prachtigste kaarten, en nou kan je ook nog haken en breien.. geweldig!!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent goed bezig;) ziet er erg leuk uit:)
    het haken gaat je beter af als mij:P mama wil straks ook beginnen aan een sjaal en dan mag ze darana oko gelijk een coll sjaal oor mij breien hihi.
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor! Ik heb het haken opgegeven dus ben erg onder de indruk van deze mooie grannies van je.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen