*

*

vrijdag 28 oktober 2011

Nederlandse Swappers *Eet smakelijk swap *

Hoi allemaal,

Ik deed weer mee aan de swap van de Nederlandse Swappers. En daar gingen we voor elkaar een leuk pakketje maken met een lekker stoofpotje of voor iets in de oven,etc. Nou was ik gekoppeld aan Marian en daar had ik afgelopen woensdag al een heel leuk pakketje van gekregen *Tagliatella roomsaus* En heb ook nog leuke spulletjes erbij gekregen .Marian nogmaals bedankt! Enne dit weekend heerlijk genieten van de tagliatella,uuhhmm heb er nu al zin in.
Ik hoop dat marian vandaag mijn pakketje heeft ontvangen en dat die ook goed in de smaak is gevallen?
En willen jullie ook eens meedoen met de swap kijk dan eens van hoe en wat op dit blog.
Dit is wat ik heb gekregen
Leuk he?
alvast voor iedereen een fijn weekend.
*Lieve Scrapgroetjes Anja*

11 opmerkingen:

  1. Tjonge, ben jij even verwend!! Super zeg, ziet er leuk uit :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie spulletjes die je gehad hebt enne eet smakelijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HM lekker Anja

    eet smakelijk

    en ook nog een leuk paketje
    lijkt mij ook wel eens leuk om mee te doen maar heb maar weinig tijd momenteel maar ik kijk wel af en toe eens

    veel plezier met je spullen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk wat je gekregen hebt. Echt gaaf die swaps he, steeds een klein cadeautje in je brievenbus. Ik doe ook regelmatig mee en ook deze keer. Alvast smakelijk eten voor het weekend!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jee jij bent verwend!! hmmmm lekkere roomsaus... en leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke spulletjes en eet smakelijk

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,

    Ik ben zelf ook erg blij met jouw pakketje.
    En graag geddaan, ik vond het erg leuk om te doen. Volgende keer doe ik zeker weer mee.4

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuk romantische mapje heb jij gekregen. Plus nog de extraatjes erbij..
    Leuk he, zo'n swap. Het was voor mij de eerste, maar zeker niet de laatst!!

    Groetjes,Toos

    BeantwoordenVerwijderen