*

*

zondag 18 december 2011

Kerst Tag's voor mijn collega's van Het Round Robin Project van 2012

Hoi allemaal,

Zo zo, wat kun je het de laatste maand van het jaar toch druk hebben,he.Ik moet ook nog van alles doen.En aangezien mijn hubbie, 2e kerstdag ook nog eens jarig is.Moet je dingen wel eens dubbel regelen en weer na kijken.Maar wij gaan de eerste kerstdag lekker een soort van hightea houden.Heerlijk allemaal heerlijke dingen maken en proeven.En dan gaan we de 2e kerstdag heerlijk kerst brunchen bij van der Valk.Nou dan komen wij de kerstdagen wel weer door,toch.Maar ik heb het nu ook zo druk met nog een Mini RR notebook afmaken.Doe ook weer met een nwe mini RR notebook mee.En ik heb mij ook opgegeven voor het Nieuwe Round Robin projekt van 2012 de Traveling sheets.O, heb er zo'n reuze zin in,maar ben er ook wel weer een beetje buikpijn gevoelig voor hihi.
En we gaan dat samen doen met 9 andere dames en 1 van die dames kwam op het idee om elkaar nog een kerstkaart te gaan sturen.En ja daar zeg ik dan toch geen nee tegen he.Vraag niet hoe en waar ik de tijd vandaan heb gehaald maar het is me gelukt! En eens heel iets anders dan een Magnolia kerstkaart.een tag gemaakt in de Christmas Vintage style zullen we maar zeggen.Ik vond dit ook weer erg leuk om te maken en ben dan ook weer erg bnwd wat jullie hiervan vinden.
Ik heb echt van alles en nog wat gebruikt.Stempels/glitters/kant /lint oude knoppen etc.







Heb de tag's allemaal op een wit of rood cardstock achergrond geplakt zodat ik het iets steviger was en even een klein boodschapje voor hun erop kon schrijven.
Iedereen alvast een hele fijne week toegewenst en tot blogs!!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

20 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi en zo schitterend! Hoop dat je van het maken ontstressed bent haha!
    Fijne dagen en een creatief 2012!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tags, leuk om te maken! jullie zullen de kerstdagen wel doorkomen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje wat leuk allemaal zeg en succes met alle drukte, gaat vast wel gezellig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik vind ze allemaal prachtig. Geen wonder dat jij het druk hebt :-). Klinkt wel heel leuk dat project voor 2012 hoor.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow beautiful tags Anja!
    Have a great evening
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joh Anja, wat zijn deze tagkaarten mooi geworden!!! Ziet er super uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende tags Anja!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anja meid je bent een duizend poot hoor

    zo druk met alles en toch nog zoveel prachtige tags gemaakt heel erg mooi

    met kerst dus nog lekker uit eten alvast gefeliciteerd met je man zijn verjaardag

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tags Anja! Heel anders dan ik van je gewend ben, maar niet minder mooi.
    Succes met alle drukte! Hoe gaat het eigenlijk met je longen?
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tags heb je gemaakt Anja, erg leuk! Ik wens je alvast fijne feestdagen toe.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn allemaal kunstwerkjes Anja.
    Prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey girl!
    Dat heb je weer geweldig mooi gemaakt! en wat heb je het weer druk he.. ach dat houd je weer van de straat moet je maar denken..lol..

    Ook alvast gefeliciteerd met je mannetje, hoop dat jullie een gezellige,warme liefdevolle dag hebben!

    Enne.. nog steeds geen kaartje van mij zeker he? ik wacht nu ook al iets van 3 weken op een op een pakketje, maar die gaat denk ik ook niet meer komen...

    En hoest verder met je?

    NOu meid, alvast hele fijne dagen en tot later!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh die zijn mooi joh, vooral de bovenste! Je hebt het er maar druk mee. Ben dit weekend naar Bremen en Oldenburg geweest en heb nu weer genoeg kerstmarkt gezien!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww Anja,Wat een schitterende tags heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja Anja wat moet ik hier nou over zeggen !
    Ze zijn stuk voor stuk helemaal top
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig zijn ze geworden je tags..supermooi en druk in de decembermaand gaat hier net zo.

    Hele fijne feestdagen en alvast gefeliciteerd met je man.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anja,

    Hier je swapmaatje, ik wou je ook even laten weten dat ik de swap dinsdag op de post heb gedaan. Hopelijk heb je hem snel.
    Ben benieuwd wat je er van vind.
    Bedankt voor je berichtje op m'n blog.

    Groetjes en fijne feestdagen
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooooohhhhhhhh, veel te lang hier niet geweest, kwijl, kwijl, wat een prachtige tags!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry voor de late reactie. maar hij is echt ontzettend mooi jou scraplabel!!!

    BeantwoordenVerwijderen