*

*

donderdag 27 december 2012

Challenge *Derwent's/Prisma's*ALLES MAG*

Hoi allemaal,

Hoop dat iedereen weer goed de kerstdagen is door gekomen.Wij in ieder geval wel,eerste kerstdag heerlijk gourmetten met de meiden en dan de kado-tjes erbij.En mijn hubbie was gisteren jarig.Dus we hadden genoeg te doen en zijn in de avond lekker wezen eten bij van der Valk.
Nu is de nieuwe challenge weer begonnen bij Derwents/Prisma's maar helaas is er ook slecht nieuws.
dit is de allerlaaste challenge van dit challenge blog we houden ermee op.
Het is heel erg jammer want nu is er volgens mij geen challenge blog meer waar je je derwents en Prisma's kunt gebruiken.Ik weet wel dat je bij alle andere challenge blogs ook zelf kunt uitmaken welke kleurmatrialen je gebruikt.Maar ik vond dit zo leuk speciaal omdat er alleen maar met de potloden gekleurd mocht worden.
Nou het thema is *ALLES MAG* dus kom op en doe nog mee voor de allerlaatste keer aan deze challenge.
Dit is mijn laatste bijdrage,heb papier gebruikt van TILDA en de leuke Noor!design mallen.
Ik wil jullie natuurlijk allemaal bedanken wie er ooit heeft mee gedaan aan deze challenge blog en wie weet?

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

6 opmerkingen: