*

*

zaterdag 8 juni 2013

*Nieuwe challenge bij IAMC(c) *CLEAN & SIMPLE*

Hoi allemaal,

De nieuwe challenge bij IAMC is weer begonnen en dit keer is het weer tijd voor een kerstkaart.
Het thema is *CLEAN&SIMPLE* nou zo simpel vond ik dat nog niet maar denk dat ik er wel iets leuk van gemaakt heb ,toch?
Kijk maar dit is mijn DT bijdrage voor deze challenge.

Ik heb dit afdrukje ingekleurd met mijn Derwents een leuke ned tekst en een paar sterretjes van de Xenos en klaar is je kaart!
Ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen en de challenge duurt tot 20 Juni,dus tijd zat toch?
Geniet allemaal van het mooie weer en wens jullie dan ook een heerlijk zonnig weekend toe.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excelente post Anja, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
    Te invito al mio, seguro que te gustará:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaart is dat weer.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje.
    Heel leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen