*

*

woensdag 31 juli 2013

*SSS Challenge *ANYTHING GOES*

Hoi allemaal,

Zo ben alweer met mijn derde dag begonnen met werken.Wat gaat 3 week vakantie dan snel voorbij he.
Maar ik dacht ik wil nog even de kaart plaatsen voor de challenge van Noor!Design maar helaas;(
ze hadden al een winnaar gekozen vanmorgen.
Nou dan laat ik deze kaart mee doen bij scrapbook stamp society challenge blog *Anything goes* ook leuk!
Ik heb DP papier gebruikt van Pion heel veel vlinders /kant/parels/bloemen.En natuurlijk is mijn Bestie in gekleurd met mijn Distress markers.
Ben dan ook weer erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.


Iedereen nog een fijne dag inmiddels is de week alweer doormidden en dan is het ook alweer bijna weekend.
O,ja nog even dit de 2e challenge van my besties dutch girls designs is begonnen En team A heeft hele mooie kaarten gemaakt voor het thema *Zomerfeest* Dus ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



8 opmerkingen:

  1. Tis een hele romantische kaart geworden door de kleurtjes die je hebt gebruikt! en het dp natuurlijk! prachtig joh!
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker veel details, je blijft kijken. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw anja hij is prachtig met al die mooie vlinders er bij en mooi papier en bestie erg mooi ingekleurd

    jammer dat je te laat was meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    Ja die weken schieten voorbij ik moet donderdag en vrijdag nog en dan heb ik 4 weken vrij.Heerlijk. kan geen voeten meer zien haha.
    Je hebt weer een pracht kaartje gemaakt super hoor. het is zo langzamerhand helemaal jouw ding geworden
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je te laat was Anja want het is wel weer een beauty die je gemaakt hebt, super. Moet zelf ook maandag weer aan de bak en die van jou zit er dus al weer op, wat gaat dat dan snel he.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Anja!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope you will join us next time!Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Anja heel erg mooi afgewerkt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja, ook gefeliciteerd met je prijs. Ik heb de eerste prijs gewonnen....ik vind het zooo leuk! Deze kaart is ook prachtig meis.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen