*

*

maandag 28 oktober 2013

*Nieuwe Sketch challenge #5 bij *Cheerful Sketches*DT*

Hoi allemaal,

Jeetje wat is het een herfst weertje he,ik vindt dit maar niks zo,maar ja wat wil je er aan doen,juist niks;o(
Maar ik ga nog eventjes heerlijk aan de freubel,morgen is er weer een dagje werken voor mij.
Ik hoop dan ook dat het gauw weer wat rustiger gaat worden met het weer.
En dan nu over tot mijn nieuwe blog bericht want vandaag is er een nieuwe challenge bij Cheerful sketches challenge en we hebben weer een hele leuke sketch.
En dit heb ik er weer van gemaakt.

DP van de beurs, bloemen/houten vlinders/wondgaas/roosjes een geponst hartje/pareltjes.
En het allerleukst mijn dopje waar ik een cirkel heb in geplakt uit het DP en toen heb bewerkt
met glossy accents.Leuk toch?

Deze geweldige leuke Bestie heb ik ook een paar oorbellen gegeven.
En heb haar ingekleurd met mijn distress markers.Hier kun je haar vinden.

Ik wil graag aan de volgende challenges mee doen.

Iedereen nog een hele fijne week gewenst en hopelijk tot gauw!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*





12 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,

    Whow je kaartje is weer schitterend gemaakt. dank je wel meis voor je prachtige bijdrage voor het "Cheerful Sketches Challenge Blog"

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lieve kaart, leuke sketch ook xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja, wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anja, heerlijke kleurtjes.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje schitterend Anja, zo mooi. Ik moet ook nodig eens met deze digi aan de gang want oh oh oh wat is ze toch schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi
    het kaartje is weer helemaal top en wat een volgers heb je al super hoor.
    fijne avond

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje en leuk die dop anja

    deze bestie heb ik ook al vind haar zo gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje anja

    en leuk die dop er op

    deze bestie heb ik ook vind haar zo gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie kaart Anja.
    Lekker fleurig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en schattig kaartje heb je gemaakt met deze leuke digi!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge op het HH bloig! Succes!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had dit schatje al langs zien komen op FB maar kom ook hier nog even bewonderen. Leuk dat ze mee mag doen bij My Besties USA......ik zal voor je duimen.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen