*

*

vrijdag 8 november 2013

*NOEL*

Hoi allemaal,

Vandaag een heerlijke dag vrij en dus tijd om eventjes ook hier mijn Magnolia kaart te laten zien.Het is voor mij alweer een hele poos geleden dat ik een Magnolia-tje heb gekleurd en er een kaartje mee heb gemaakt.Maar ik ben ja.... hoe zal ik het zeggen...uhmm toch wel helemaal in de ban van die geweldige mooie blauw oogjes van Bestie's. Maar nu ik die leuke kerst serie heb gezien van de Magnolia-tjes moest ik er toch wel een kaart mee maken.En op FB is er bij T'Scraphuis een challenge fb gekomen en daar was de opdracht maak een kaart na aanleiding van een bepaalde opdracht.Nu was het een beschrijving van een model kaart en je moest een Magnolia gebruiken en er moest ook een tag op je kaart te zien zijn.Dus toen ik eenmaal mijn kaart klaar had.dacht ik welk DP ga ik hier voor gebruiken.Toen kwam ik in mijn papierkast de geweldige complete lijn van October Afternoon tegen die ik vorige jaar had gekocht maar het zo zonde vond om het te gaan gebruiken(lol)
Maar nu er dan toch maar deze kaart mee gemaakt heb.

Dit is de voorkant van de kaart met mijn Magnolia-tje ingekleurd met mijn Distress markers.
Heb ook een brad gebruikt om het dicht te kunnen doen.Een muziekblaadje,verschillende joy stansen en stempels,bloemen,groenblaadje
en kleine denneappeltjes die ik gevonden heb bij het uitlaten van onze Levi.Dus heb direkt een
hele grootte tak meegenomen en die in de schuur gelegd zodat ze goed kunnen drogen.

En hier zie je de binnen kant na het openen van de voorkant.Heb een klein wenslijstje gebruikt op de eerste pagina samen met houtensterretjes en ook weer groene blaadjes met een bloem.In het midden een doily,knoopjes en een tekst alles komt uit de gehele collectie van OA .En aan
de rechterkant heb ik een kleine Santa gebruikt met plakpareltjes.


Hier op de onderste foto kun je zien als die helemaal open is gevouwen en dan kun je dan de tag zien waar nog een kerst spreukje op staat,ook nog weer kleine plakparetjes en de tag voor zien van nog een klein stukje touw.
Ben dan ook weer erg bnwd wat jullie hiervan vinden.En wil ook nog even alle nieuwe volgers bedanken en welkom heten op mijn blog.

Ik wil dan graag met deze kaart mee doen aan de volgende challenges.
*Alles mag*
*Inspiration*

*Anything goes*
*Anything goes with uptions christmas card*


Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst.
En tot blogs/FB.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*




9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf projectje heb je gemaakt en heerlijk hoor al die kerstkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjee...wat een kunstwerkje. mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    mooi mooi mooi
    super leuk gedaan

    fijn weekend

    gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig werkstuk, Supermooi! Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit supermooi gemaakt Anja, ik vind het werkelijk schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kerstkaartje en een hele leuke afwerking van de binnenkant!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij het HH blog.
    Succes!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Anja,
    Very sweet X-mas card. Love the tickets. Thanks for joining us at LLC this month. Hugz, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen