*

*

donderdag 17 juli 2014

*Reminder challenge #14*CFSC*DT*

Hoi allemaal

Vandaag is er een reminder van de http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ en wel challenge #14.
We hadden natuurlijk weer een hele leuke sketch en dat is deze sketch

Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn sketch kaartje gedraaid.En heb een hele leuke snailmail stempel gebruikt van het merk *Bugaboo digi stamps*

Ik heb DP gebruikt van Tilda en stempels van Eline met nog een paar bloemen en een perlenpen.
Natuurlijk heb ik weer gekleurd met mijn distressmarkers.
Ik hoop dat jullie allemaal nog mee gaan doen,want er zijn dit keer 3 verschillende sponsors waar je leuke prijsjes van kunt winnen.







Ik wens iedereen nog een hele fijne avond en een heerlijk zonnig weekend!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*





7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Anja, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje heb je weer gemaakt Anja! Hij is superleuk! Groetje, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja , erg lief kaartje is dit !!
    Gave stempel ....
    FIJNE DAG.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Anja.. deine Karte ist ne wucht.. zauberhaft und wunderschön... super klasse.


    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen