*

*

zaterdag 14 maart 2015

REMINDER#CHEERFULSKETCHES*DT*

Hoi allemaal,

Het is vandaag alweer de reminder van het http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
En dit keer mag team A haar kaarten laten zien.
Dit is dus mijn kaart geworden.
Ik heb DP gebruikt van een grootte blok van de Action..
En wat bloemen een stempel en mijn pearlenpens gebruikt.
Ik heb dit keer mijn Bestie ingekleurd met mijn nieuwe potloden van 
Spectrum Noir.
Het is wel eventjes wennen maar vindt dit ook weer erg leuk om te kleuren.

Je kunt met deze sketch weer verschillende prijzen winnen want er zijn maar liefst
5 verschillende sponsors,dus ik zou zeggen kom op en doe ook mee.

Iedereen alvast een heel fijn weekend en tot blogs.

En ik doe graag mee aan de volgende challenge's.
http://meetatthescrapperscorner.blogspot.nl/
*Lieve Scrapgroetjes Anja*

13 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely thanks for joining us at besties uk - Carol UK DT Co-ordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So gorgeous. (I love your little darling dog too in your banner photo ~ how adorable).
    Thank you for sharing your card with us over here at Meet at the Scrappers Corner and best of luck with your entry.
    Annette DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful thank you for joining us at meet at the scrappers corner
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuke kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, I like the sweet image and the embellishments, Thank you for joining in with us at My Besties Uk Challenge, Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful creation .. thanks for joining us over at My Bestie's UK challenge blog and good luck ... Anita DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely card and colours thanks for joining us at Besties UK - Jane DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card.Thank you for joining our challenge at Meet at the Scrapper Corner Challenge Blog! Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card thank you for sharing at Meet at the Scrappers Corner Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Challenge Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Challenge Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card thank you for joining us at My Besties UK Challenge Jane DT xx

    BeantwoordenVerwijderen