*

*

woensdag 1 april 2015

*Mijn laatste DT bijdrage voor *Cheerful Sketches Challenge Blog*#23*

Hoi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
En met de nieuwe sketch heb ik deze kaart gemaakt.

Deze kaart is mijn laatste DT kaart voor het challenge blog.
Ik ben al vanaf het begin bij het DT team en ik denk dat het nu wel eens tijd wordt voor nieuwe uitdagingen.
Alle deelnemers bedankt voor jullie mooie kaarten die ik altijd heb mogen zien en bewonderen.En we zien elkaar vast nog wel in blogland en of  facebook.


*Lieve Scrapgroetjes Anja*

6 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Anja.....gezellige kleurtjes en ondanks de regenbui toch lekker vrolijk van kleur. Zo was het in het echie niet vandaag hahaha....maar de kleurtjes komen er buiten wel voorzichtig aan....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie heb je gemaakt Anja, leuke stempel, mooi gekleurd, en wat een mooi papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige afsluiter is dit Anja!
    Heel veel succes met wat je verder gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Echt prachig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk kaartje mooi ingekleurd leuke details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen