*

*

maandag 11 mei 2015

*Nieuwe challenge *My Besties Dutch Girls Designs*Eigen gemaakte Bloemen*DT*

Hallo allemaal,

En iedereen een leuke Mei vakantie gehad?
Ik heb een weekje vrij gehad en we hebben onze jongste haar slaapkamer veranderd
in een nieuwe volwassen meiden kamer,ja......ze is nu al 17 he,dus dan wil je nu leuke kleuren en geen knal kleuren meer....hihi.Dus ze heeft een groot 2 persoons bed gekregen.En de kleuren van haar kamer zijn bruin en licht roze! En nu hebben we een tevreden jonge meid in huis.

Maar nu over naar de nieuwe challenge van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
En het *THEMA is alles mag en als extra zelf gemaakte BLOEMEN*
En zo heb ik deze kaart gemaakt.


Het DP is van Marion Smith Designs en heb een van mijn favo stansen gebruikt.
Een takjes spons de Magnolia tag stans en de zelfgemaakte bloemen heb ik gemaakt met een cirkel
stans en die dan knippen in het rond en dan met een sate prikker rol je het op als een soort bloem.Een perlenpen gebruikt voor de stamper en ja....dan heb je zo een leuke bloem!
En deze leuke Bestie kun je natuurlijk HIER vinden.

Ik hop dan ook dat jullie allemaal weer mee doen en ik kom natuurlijk graag even langs op julie blogs.

Iedereen alvast een hele fijne week gewenst.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*




4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met prachtige bloemen Anja....heel mooi hoe je die gemaakt hebt!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukie, Anja! Super!

    En hier ook een goede meivakantie gehad! Meiden weer naar school en met Hemelvaart nog lekker een paar dagen weg in een huisje op een vakantiepark/camping! Heerlijk! En Ashley kan lekker genieten van haar nieuwe kamer! Leuk!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jou kaart is weer een beauty Anja, de bloemen zijn gaaf en je hebt weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen