*

*

donderdag 5 november 2015

*REMINDER*Winter Challenge*My Besties Dutch Girls Designs*DT*

Hoi allemaal,

Hier eindelijk weer een berichtje van mij.Ja zo plaats je 2 berichten op een dag en zo plaats je 2 maand haast niks.
Gelukkig gaat het met mijn hand nu de betere kant op maar ik moet het nog wel kalm aan gaan doen.
Dus zo ook met het freubelen kan ik nog niet zoals ik het graag zou willen.

Maar ik mag dan voor deze de maand de eerste reminder doen van de nieuwe challenge bij http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ en dat is een *WINTER CHALLENGE*
En ik heb deze pocket letter gemaakt met als basis kraftpapier en dan aan gekleed met de mooie 3D stansblokken van Studio light.



Ik hoop dat ik bij mijn volgende opdracht weer meer uit mijn handen kan wat het is best nog wel pijnlijk om te kleuren/plakken/knippen etc met een niet goed werkende hand.
En nu hoop ik dat jullie allemaal mee gaan doen en dan kom ik zekers even bij jullie blogs langs om alle mooie creaties te bekijken.
Ik wens jullie nog een hele fijne week toe en hopelijk tot blogs.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

1 opmerking: