*

*

maandag 4 april 2016

*New Release Bestie*Love to Shop*

Hallo allemaal,

Zo weer een nieuwe week en ik heb weer een hele leuke nieuwe release Bestie voor jullie.
Ik was haar al bijna vergeten tot dat ik vanmorgen mijn scrapkast aan het opruimen was en dacht,oeps;o(

Ik heb haar op een bijna kant en klaar kaart gemaakt van Studio Light.
Heel gemakkelijk als je geen inspiratie meer hebt.Of zoals ik weer eens aan de late kant was!

Ik heb haar gekleurd met mijn Spectrum Noir Markers.
Ik hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden en je kunt de Bestie HIER
vinden.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges.
http://craftyourpassionchallenges.blogspot.nl/2016/04/challenge-306-always-anything-goes.html


Ik wens iedereen een hele fijne week toe.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

16 opmerkingen:

  1. beautiful sweetie thanks for sharing at my Besties Uk - Carol UK DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge and My Besties International Challenge.
    Good luck and welcome again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anja I love your design and colours plus designer papers used here. Just gorgeous.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    Annette DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great card love the soft colours thanks for joining us at UK Besties
    jane DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja een mooie kaart

    gr karin

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely card thanks for sharing at besties UK - Carol UK DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Erg leuke kaart. Je hebt haar prachtig ingekleurd! Wat leuk dat je meedoet met onze challenge op het CCC digi creations blog.

    Groetjes,
    Natasja
    DT CCC digi creations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet card, thanks for sharing at Classic Design Team Open Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Anja, this is beautiful. I love your card design and pretty colouring and embellishments. Thank you for joining us this time at My Besties UK
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card with gorgeous colour combo and design...thanks for joining in our first challenge.xx
    [aNNie DT for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome. Thank you for joining us over at CCC Digi Creations challenge. Look forward to seeing you again.

    Lots of Hugs
    Tammi, DT
    makememories4life.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you so much for sharing your creation with us at Pause Dream Enjoy, Jackie CT member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a darling card Anja. Thank you for joining us at My Besties International.
    Vicki, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sweet card. Thanks for joining us at My Besties International. Good luck!
    Luana DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aww so cute. Thank you for joining us at CCC. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen