*

*

maandag 16 mei 2016

*REMINDER *My Besties Dutch Girls Designs*Vogels en Bloemen*DT*

Hoi allemaal,

Zo dat is alweer even geleden dat ik iets gepost heb.Maar helaas is mijn kleuren,scrappen,kaartjes maken en plannen heel ver te zoeken.

Maar vandaag heb ik een reminder voor jullie van het http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
En daar hebben we het thema *Vogels en Bloemen*
Dus ik heb deze kaart gemaakt met weer een geweldige nieuwe Bestie.


Die je HIER kunt vinden.
Ik heb de stans vellen van Studio light gebruikt en ik vindt dat als je scrap mojo heel ver weg is.
Je deze stansen vellen goed kunt gebruiken voor een snelle kaart en het lukt altijd.

Ik hoop dat jullie deze laaste week nog mee gaan doen en kom dan ook graag even bij jullie langs.
Ik wens jullie nog een hele fijne 2e Pinksterdag.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten