*

*

maandag 21 augustus 2017

*Nieuwe challenge *My Besties Dutch Girls Designs*VLINDERS*DT*

Hoi allemaal,

En zijn jullie allemaal een beetje goed door jullie vakantie periode gekomen.Of hebben misschien nog vakantie zoals ik..Hopen op nog een beetje zomer dat zou ik toch nog wel erg leuk vinden.
Maar op sommige plaatsen in ons land zijn vandaag de scholen ook weer begonnen.
En zo hebben wij ook weer een nieuwe challenge voor jullie bij http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ En het thema is alles mag met optie *VLINDERS*
Ik heb deze kaart gemaakt met design papier uit een paperpack van Sherri baldy en die kun je HIER vinden ook de 3D digi kun je HIER vinden in de My besties Shop. En verder heb ik het aangekleed met houten vlinders en een hello label ook van hout.Nog wat bloemen en een kantje en je hebt weer een leuke kaart dacht ik zo.

Ik hoop dat jullie allemaal weer  mee gaan doen met deze challenge!
Hele fijne week.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten