*

*

maandag 7 mei 2018

*Inspiratie kaart *LeAnne'sWorls 101*

Hoi lieve bloggers,

Zo ik ben vanmorgen weer begonnen met mijn werk.Dus mijn weekje vakantie zit eral weer op.
Maar ik heb heerlijk kunnen freubelen en kleuren en heb al mijn dt opdrachtjes klaar.

Maar nu heb ik een nieuw inspiratie kaart voor jullie voor het challenge blog van
http://challengeleannsworld101.blogspot.nl/
En het is een digi met de mooie Cindy's umbrella

Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwent procolour potloden.
Nog wat bloemen parels en een swirl erbij en dat vond ik wel genoeg zo.
Ik vind het design papier al mooi van zichzelf...

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en allemaal nog mee willen gaan doen
met onze challenge die je hier kunt vinden.

Ik wil graag mee doen met deze kaart bij
en

Iedereen nog een hele fijne zonnige week gewenst.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

1 opmerking:

  1. Beautiful love the colours thank you so much for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen