*

*

woensdag 13 februari 2019

Inspiratie kaart voor *Digi Doodle Studios*DT*

Hallo lieve bloggers,

Vandaag is het dan weer zover dat ik weer een inspiratie kaart mag laten zien voor het http://digidoodlestudioschallengeblog.blogspot.com/
En het thema deze maand is *ALL ABOUT LOVE*

En daar heb ik deze leuke digi doodle stamp *Love me loves me not* voor gebruikt...


Ik heb haar gekleurd met mijn derwent procolour potloden.
En voor de kaart heb ik een wat oudere lijn gebruikt van Maggie Holmes...

Hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden en  mee doen met ons challenge blog zie link hier boven.
Of jullie kunnen ook een kijkje nemen hier op ons facebook group...

Ik wens jullie nog een hele fijne week toe en zie jullie graag terug op blogs.
*Lieve scrapgroetjes Anja*







Geen opmerkingen:

Een reactie posten