*

*

woensdag 4 november 2009

Blogaward


Heb deze blogaward gekregen van Margreet.Margreet bedankt vind het helemaal weer geweldig.


1.Where is your cell phone? In mijn broekzak.
2.Your hair? donkerblond.
3.Your mother? jeichien.
4.Your father? Arend.
5.Your favorite food? Zuurkool met spek/roti
6.Your dream last night? Niks
7.Your favorite drink? Senseo koffie en pepsi cola.
8.Your dream/ goal?Zo verder blijven leven als nu.
9.What room are you in? Woonkamer.
10.Your hobby? scrappen en mijn dieren.
11.Your fear? Dat er iets naars in de familie gebeurt.
12.Where do you want to be in 6 years? maakt mij niks uit,als ik degene maar bij me heb waar ik van hou.
13.Where were you last night.Zat heerlijk achter de laptop.
14.Something that you aren't? Chagerijnig.(ik kan altijd wel zingen)
15.Muffins? Ja vind ik wel lekker.
16.Wishlist item? Ooit nog met mijn hubbie en kids naar Suriname(geboorteplaats van mijn hubbie.
17.Where did you grow up? Emmen.
18.Last thing you did? paracetamol innemen.
19.What are you wearing? Mijn huispak.
20.Your TV?altijd op groen beeld(voetbal dus)
21.Your pets? Onze paardjes en onze pekinees Levi.
22.Best friend? Mijn Hubbie.
23.Your life? is erg druk,ben altijd bezig.
24.Your mood? ongeduldig.
25.Missing someone? Ja , mijn vader,heel erg.
26.Vehicle? Ford Mondeo.
27.Something you are not wearing? korte broek.
28.Your favorite store? Scrapwinkels.
29.Your favorite color? turquoise blauw.
30.When was the last time you laughed? zo net nog,om de kids.
31.Last time you cried? vanmiddag.
32.Your best friend? Liza.
33.One place that I go to over and over?Naar mijn paardjes.
34.Facebook? Nee.
35.Favorite place to eat?Yankee doodle

Nu moet ik hem doorgeven aan 2 andere blogger.En nu vond ik het idee van Margreet wel heel erg leuk.En dat is de eerste 2 die hier een reactie achter laten krijgen deze blogaward.Dus wie plaats er een reactie????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten