*

*

donderdag 12 november 2009

Eindelijk weer een *kaartje* van mij


Goedemorgen allemaal
Ik kom weer een beetje tot leven,bah wat kun je je ellendig voelen soms he.Maar we geven niet op.Hier is een kerstkaartje die ik gemaakt heb met Bascic Grey *Eskimo Kisses*Het sneeuwvlokje heb ik bij de xenos gekocht,heb brads gebruikt.Ennn wat vinden jullie van mijn nwe stempel.Het is een stempel van De Greeting Farm,en ik ben hier dus helemaal voor gevallen.Hrb nog een paar van de Greeting Farm ,maar die volgen later.Heb haar ingekleurd met de Derwent softcolours.Iedereen nog een fijne dag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje,fijn dat het weer beter gaat met je,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anja
    wat een schitterende kaart
    en dat stempeltje wat is die gaaf zeg
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatje prachtig in die kleuren, vond deze stempel ook zo lief dat ik hem ook heb besteld, moet er helaas nog even op wachten voor die binnenkomt

    BeantwoordenVerwijderen