*

*

donderdag 18 maart 2010

Mijn Paasboom *Pink Paislee*

Hallo Allemaal,
Zo ik heb dan eindelijk mijn paasboom klaar,he he wat een werkje.Maar ik vind hem zo leuk geworden al zeg ik het zelf.Ik weet zekers dat er niet nog zo'n paasboom is.Ik vind zoals jullie allemaal wel gezien hebben het papier van Pink Paislee wel heel erg mooi,dus dacht ik, ik maak een paasboom.Heb alles met de big shot uitgesneden samen met de ovale Nestabilities.En ook nog een paar paaseieren gekocht van piepschuim bij de xenos.Nog een paar vogeltjes en een paar bloemen.




10 opmerkingen:

  1. Heel leuk met *lekkere* kleurtjes, hou ik wel van!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die ziet er idd super origineel uit en lekker vrolijk in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een super leuke paastak heb je anja
    echt geweldig
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke en mooie paasboom, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh, dit is wel een idee om te onthouden zeg! Zo is die paasboom wel helemaal naar je eigen stijl te maken! Heel mooi!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk Anja! Wat gezellig :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww, this looks amazing!!!!
    So lovely!! :o)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anja, wat heb je dat leuk gedaan. Wat een vrolijk geheel is het geworden. Erg leuk! Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Meis...wat een heerlijke en gezellige Paasboom! Tja...Pekela....?
    Da's bij wijze van spreken om de hoek! JE BENT VAN HARTE WELKOM, HOOR!
    Mail me maar even: dan kunnen we adressen en phone nummers uit wisselen! Lijkt me SUPER je te ontmoeten! Misschien kunnen we samen lekker scrappen? Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat prachtig Anja!! Super geheel geworden.. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen