*

*

dinsdag 27 juli 2010

* DDC 48/Just Magnolia/Basic Grey Challenge's*

Heb deze kaart gemaakt voor 3 Challenge's.Dit doe ik normaal nooit.Maar ik zie dat de meiden op andere blogs dat regelmatig doen.Dus had ik ook een mooie combi zo.De sketch die ik heb gebruikt is van* Double Dutch cards Challenge*. Bij de* Just Magnolia Challenge* moest het Vintage zijn.En bij *Basic Grey*moest het iets zijn wat je genaaidt heb/geborduurd.Nou volgens mij heb ik alle 3 dingen goed.Leuk toch,vind ik wel.Iedereen nog een fijne avond.

13 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een schitterende kaart!!

    heel mooi gekleurd!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Anja, en goed gecombineerd zo :D! Leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer mooooi!!

    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje prachtig is die met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed gelukt Anja! Een mooi kaartje is het geworden!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje mooi dat roze en de afdruk ook heel mooi ingekleurd.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje anja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wowww Anja,wat een schitterende kaart,die stempel is toch zo lief,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier en kant.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk zelfs. En wel handig om 3 challenges te combineren. Waarom ook niet?
    Heb je al een andere datum?

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is so pretty! I love the papers you used!
    Thank you for joining Just Magnolia this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card, wonderful colours and I love the gorgeous Tilda and stunning embellishments.
    So happy you could join us at Basic Grey.
    hugs Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen