*

*

donderdag 8 juli 2010

Een* SEW * kaartje

Goedemorgen hier weer een kaartje van mij.Het heeft dan wel even geduurt,maar daar is dan ook een reden voor.Ik heb best wel veel pijn in de buik en in de rug.Dus het zitten een hele poos achter elkaar gaat niet zo zoals ik wil.Ik moet geopereerd worden aan het eind van deze maand.Ik heb verklevingen bij de eileiders,bah.Heel vevelend,maar moet gebeuren en dan hoop ik dat ik van de pijn af ben.Maar ik kijk wel even iedere dag op blogs en reageer ook zoveel mogelijk.Maar het freubellen van mijn kant is iets minder ;o(.Dit kaartje heb ik gemaakt na aanleiding van de Nwe Cards Only.Dit is echt mijn ding,vind het zo schitterend.En laat ik nu toevallig  de stempels hebben.Heb er wel mijn eigen kaart van gemaakt, helemaal precies na maken vind ik niks.Hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden.Iedereen nog een fijne dag;o)

10 opmerkingen:

  1. prachtig en super origineel kaartje is dit, en wat vervelend allemaal voor je, hopelijk gaat het snel weer beter met je,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Anja! Echt een mooie kaart..
    Ik wens je veel succes met de operatie! En hopelijk inderdaad geen pijn meer. Beterschap!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart anja
    en wat vervelend vandie rug en buikpijn
    ik hoop dta je er na de operatie snel vanaf bent
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje is dit geworden en hopelijk gaat het snel beter!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een schitterende kaart!!

    supermooie kleur!!

    heel veel succes met je operatie en ik hoop dat je daarna weer heel snel beter bent!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt Anja.
    Wat verveeld zeg dat je zo top met je gezondheid.
    En dan nog een operatie dat is niet zo best.
    Heel veel sterkte meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Anja. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow mooie kaart!! Die stempel van die paspop is echt geweldig!
    Erg vervelend voor je dat je zo'n last hebt en dan ook nog zo warm. Nog even volhouden en dan ben je er misschien van verlost.
    Sterkte en fijn weekend.

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen