*

*

donderdag 19 augustus 2010

Challenge by* alles met en over kleuren met derwents *



Goedemorgen Allemaal,
Heb voorzichtig weer even iets kunnen freubelen.En het gaat gelukkig weer de goeie kant op.Heb nwe medicijnen voor mijn rug/schouders en nek.Want ik heb best nog last van de naweeën van de narcose.Mijn buik hersteld ook langzaam ,maar is nog wel erg gevoelig.Vooral als je moet niezen/lachen enzo,oohhh wat kan dat dan vervelend voelen he.Maar nu over na mijn kaartje.Heb dit kaartje gemaakt voor de challenge bij Alles met en over kleuren met derwent Je mocht van alles doen,maar als je maar gekleurd hebt met je derwent.Vind het best nog wel moeilijk om zo met je kleuren te kleuren.Ik weet niet hoelang jullie over een afdrukje inkleuren doen.Maar ben hier toch wel een hele poos mee bezig geweest.En vind toch dat ze leuk is geworden.Heb papier gebruitk van Websters Pages en ook nog de randen genaaid,maar wel met de hand,hihi.Hoop dat jullie haar ook leuk vinden,en ga dan nu ook verder met freubelen.Iedereen een fijne dag;o)


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaat is het geworden Anja!!
    En je kunt wel zien dat er veel werk in het kleuren zit, helemaal goed gelukt!!
    Fijn dat het weer beter gaat.. Toevallig heeft een vriendin van mij bijna tegelijk een zelfde soort operatie gehad.. Ze zei ook al dat het nog pijnlijk was met niezen en hoesten..
    Veel beterschap nog!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden, mooi ingekleurd hoor! Daar gaat inderdaad wel wat tijd inzitten, maar dat zie je dan ook aan het resultaat toch?
    Fijn dat het iets beter gaat!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer rustig aan aan de knutsel kunt! Mooi kaartje! Vind het bloemenhoekje ook erg leuk!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje anja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart, beterschap, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Anja, zo schattig en heel mooi!
    Een spoedig herstel, liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi anja

    gelukkig dat het weer wat beter met je gaat!!
    je hebt een schitterende kaart gemaakt en heel leuk met dat stikwerk!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe rustig aan he!
    Mooie kaart, ga maar lekker aan de knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jee en deze had ik ook nog gemist ....dit komt zo zit je er bij heel verhaal hoor.Ik blog met google chrome maar als ik op jouw blog kom dan kan ik geen reactie achter laten.Dus dat doe ik dan met explore.Maar meestal heb ik de pc uitgeknald en ben ik Anja vergeten..nou ja je kent het wel doe ik zo wel even....nu dus.
    fijn weekend groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend is je kaart!! bedankt voor je deelname aan de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Anja, Schitterend dit kaartje!!! Prachtig hoor met die stikranden en het omgevouwen hoekje! Heel leuk gedaan! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en hij heeft nog gewonnen ook!!! Veel plezier met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé gefeliciteerd, ik zag dat je gewonnen had! Veel plezier met de prijs!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen