*

*

zaterdag 23 oktober 2010

Geen internet, en bedankt!

Hallo allemaal,

Er is een groot probleem bij ons in de straat, GEEN internet!!!
Ik zit nu op BB (BlackBerry) van m'n dochter en ze is zo lief om dit ook even voor mij te typen.
Heb al 2 keer met Ziggo gebeld, het probleem ligt voor in de straat en kunnen ze pas woensdag verhelpen want dan is er pas een monteur beschikbaar. EN BEDANKT!
Dus nu kan ik even niet bloggen en jullie berichtjes lezen, hoop natuurlijk dat het eerder wordt verholpen.
Ze zijn bij ons voor in de straat bezig met nieuwe leidingen aan te leggen en daarom hebben wij en de hele blok geen internet.
Dit wilde ik jullie even mededelen, iedereen een fijne herfstvakantie, bij ons is die nu ak in de soep :(






6 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een gedoetje zeg, hoop dat je snel weer internet verbinding hebt.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend anje
    hoop voor jullie dat het snel opgelost is
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    das erg vervelend!!

    ik hoop dat het snel is opgelost!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a jakkie dat is vervelend. veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is drama!!!!! En wat stom van Ziggo. Trekken ze die dagen ook af van het abonnementsgeld? Dat zou wel zo eerlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen