*

*

vrijdag 25 februari 2011

*Een award gekregen en een nwe kaart*

Hallo allemaal,
OOh als je ook weer gewoon aan het werk bent ,moet je even weer wennen he.
Ik heb afgelopen week een award gekregen van Pat En dat vind ik helemaal geweldig.
Het is een award voor  bloggen die nog niet zo bekent zijn.Nou ben ik dan straks alweer bijna 2 jr op blogs.
Maar vind het dan ook super van haar dat ze mij een heeft gegeven.
Pat nogmaals bedankt hiervoor en ga gerust eens kijken op haar blog.Ze maakt ook hele mooie dingen.
Nu is het mijn buurt om dit award door te geven aan nog 3 (nwe) bloggers.
Ik wil hem dan ook graag aan Chantal  http://unieke-kaarten.blogspot.com/ geven.
En ook aan Margreet http://margreet-westerling.blogspot.com/
En aan Renate http://scrapenwolviltbyrenate.blogspot.com/

De onderste 2 bloggers maken altijd hele leuk lay outs en vind dan ook dat ze deze award verdienen en ga maar eens een kijkje nemen op hun blogs
En dan nu mijn kaart:


Ik doe mee op het magnolialovers forum aan een challenge.Dat je elkaar uitdaagt met een sketch en die dan plaatst op het forum.Nu had ik het afgelopen week erg druk,maar het is me dan wel gelukt om mijn opdracht te maken.Moest deze sketch
gebruiken en dan ook met  pasteltinten de kaart maken.
En hier is dan mijn kaart


Heb het nieuwe papier gebruikt van MME *Stella Rose*
wat flossdraad een tekststempeltje van de action en een paar bloemen.
Maar denk dan ook wel dat die goed gekeurd is;o)
Iedereen alvast een heel fijn weekend en tot later.


12 opmerkingen:

  1. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje heb je gemaakt anja
    erg leuk gedaan
    gefeliciteerd met je welverdiende award en wta lief dta je m aan mij doorgeeft dankjewell
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi anja
    gefeliciteerd met je award;)
    en wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
    erg leuk
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anja, bedankt voor de Award. Ik pik 'm gauw in, al ben ik dan geen nieuwe blogger :)!!
    Lief dat je aan mij dacht.
    Ik heb aan Berthine de bestelling doorgegeven hoor!!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe kaart gemaakt bij je sketch.
    Ik zou graag meedoen met de nederlandse magnolia challenge, maar ik heb geen afdrukje van de baby van magnolia,zou jij zo vriendelijk willen zijn mij één te bezorgen aub. (die jij gebruikt hebt)Bedankt alvast.
    Misschien kan je het via scan inscannen en doorsturen.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat heb je toch weer mooie kaarten gemaakt!
    Gefeliciteerd met je award.
    Groetjes en een fijn weekend, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Anja! Very good with highlighting the hair, i need to improve on that.
    Have a nice week-end
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je award.
    Wat een prachtig kaartje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart zeg en wat leuk dat kasboek achtergrond papier! Geeft het een stoer geheel!

    Hopelijk doe je nog iets met mijn tip van de postzegeltjes! Misschien ook ies als achtergrond voor je kaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je award! Je kaartje is erg mooi, heerlijk die pastel kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gaaf kaartje heb je gemaakt en gefeliciteerd met je award.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh dank je wel voor je award. Zal hem op mijn blog zetten.
    Wat een leuk kaartje toch.

    BeantwoordenVerwijderen