*

*

zondag 15 januari 2012

Nieuwe Challenge bij Simply magnolia*Anything but a Card*

Hoi Allemaal,

Vandaag is weer de nwe challenge begonnen bij Simply Magnolia en dit keer is het thema *Geen kaart*
Dus maak iets anders dan een kaart.Nou dacht ik,er komen al zoveel verschillende soorten doosjes,tasjes,etc voorbij.
Laat ik nu eens een leuke deurhanger maken,mss wel voor mijn scrapkamer;o).O,ja voordat ik het vergeet dit keer wordt de challenge gesponserd door scrapbookingallsorts. En je hebt erweer 2wk de tijd voor.Dus je hoeft je niet te vervelen,hihi.
Nu terug naar mijn DTbijdrage voor deze challenge.Ik heb voor de deurhanger het mooie Pink Paislee papier gebruikt.Wat geen nwe lijn meer is,maar blijf het nog wel steeds een hele leuke lijn vinden.En daarom ben ik er ook zuinig op(oeps).Heb alles gestanst en geponst.En ook de kleine letters komen van deze serie.En natuurlijk heb ik mijn afdrukje weer ingekleurd met mijn derwents.
challenge.
en daar is de opdracht: Nieuw begin/goede voornemens.
Nu ga ik deze deurhanger voor mijn nwe scrapkamer hanger.Zodat ik wat meer tijd aan mezelf kan en wil besteden. Goed voornemen toch voor 2012,meer aan mezelf denken?

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

16 opmerkingen:

  1. Hey girl!!!
    dat is weer eens iets anders dan een tasje of een doosje... dat is een geweldig idee weer... net als je theezakjes swap bij de Nederlandse swappers.. waar ik ook aan mee doe!
    Hoest veder me je? gaat het allemaal weer een beetje?
    Fijne dag vandaag!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke deurhanger Anja! En het papier mag dan een oudere lijn zijn, leuk is het inderdaad nog altijd!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja, dat is idd weer es iets anders dan kaarten, doosjes en tasjes. Erg mooi deze deurhanger. Dus je scrapkamer is klaar? Gaaf.
    Sterkte deze week hoor!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel goed voornemen! en een mooie hanger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en vrolijke deurhanger Anja!

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je deurhanger ziet er schitterend uit Anja, heerlijk al die vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke deurhanger. Mooi gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hanger, super leuk!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel goed voornemen!:) En mooi gemaakt je deurhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie hanger!!

    leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi

    hij is weer helemaal top.
    geweldige hanger.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    je deurhanger is helemaal top, we zijn er als team in geslaagd allemaal iets anders te maken zonder af te spreken :-) Wat een leuk idee om deze aan je scrapkamer te hangen, zo heb je nog meer creatieve tijd :-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat super leuk gemaakt, mooi!!! En een héél goed voornemen!!!
    Bedankt voor het meedoen bij het derwent blog!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    mijn theeswap voor jou gaat ook vandaag op de post, moet alleen nog even een paar foto's maken.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen