*

*

maandag 27 februari 2012

Nieuwe Challenge bij *Simply Magnolia*#Blings and Bows*dt

Hoi allemaal,

Gisteren is de nieuwe challenge begonnen bij simplymagnolia .En wat ik dus ook deed met mijn blog,ik kon niks plaatsen of reactie's achterlaten.
Dus probeer het vanmorgen nog even opnieuw voordat ik aan het werk ga.En zoals ik al zei is de nwe challenge begonnen.En het thema dit keer is *Bling and bows*.
Dit keer wordt deze challenge gesponserd door Creative treasures. Dus hoop dat jullie ook dit keer weer mee gaan doen.Je hebt hier natuurlijk weer 2wk de tijd voor.En dit was mijn DT bijdrage dit keer,ben dan ook weer erg bnwd wat jullie hiervan vinden.


En wil deze kaart graag mee laten doen aan de volgende challenge.
En

Iedereen een hele fijne week!!!!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*


10 opmerkingen:

  1. Gorgeous Anja! Love the beautiful details.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een harststikke lieve en mooie kaart Anja:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje
    mooi gekleurt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief schatje heb je gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leukerd!!
    & wat is je blogachtergrondje lekker gekleurd!
    ook die is erg mooi!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat een super schattig en mooi kaartje!!
    Succes met de challenge :-)
    Groetjes en fijne week,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem weer prachtig geworden anja

    mooi zo die bloemen er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very pretty Anja and wonderful colouring and design. Thanks for joining us at TOMIC this week, we're so glad you entered but unfortunately this time we won't be able to add your card to the prize draw as the text 'friend' doesn't appear on your beautiful creation. Hope you'll join us again for the next challenge. Hugs, Chris and the TOMIC team. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anja, your card is super sweet!
    Thanks indeed for joining our Doily-Challenge this week at Just Magnolia!
    Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen