*

*

zondag 11 maart 2012

Nieuwe Challenge bij *Simply Magnolia*#Anything goes*dt

Hoi allemaal,

Vandaag begint de nwe challenge bij Simply magnolia.En het thema is Anything goes,dus dacht dat dat niet zo moeilijk is toch.Hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen.En ook hier heb je weer 2 wk  de tijd voor.
Ik heb dit kaartje gemaakt met het PION design papier.Dat ik al een poosje in mijn kast heb liggen.Maar omdat ik het zo mooi vind,vind ik het ook zo jammer om de schaar er in te zetten.(oeps) Maar heb het toch maar gedaan en heb er dit kaartje mee gemaakt.


Het is een beetje een donkere foto geworden.Maar hoop dat jullie het toch kunnen zien.
Ik ga nu gauw sluiten,want wij gaan onze dochter naar het vliegveld brengen.Want ze gaat voor een kleine week naar Barcalona.Nu is dat mss niet zo raar,maar onze meid is 17 en gaat toch maar even alleen zo ver van huis.Nou ja alleen...ze gaat met nog 10 andere dames,dus.....no worrie's.hihi.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

19 opmerkingen:

  1. Oh-een week lang je dochter loslaten van 17 jaar-moet er nog even niet aan denken-maar de groep houdt elkaar vast op het padje. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn we weer druk op deze zondagochtend!!
    Als ik denk dat onze oudste voor het eerst op vakantie naar Croatië ging, man wat een buikpijn. Het is achteraf nergens voor nodig, want zij hebben plezier. Jij heb ze geleerd wat wel en niet kan, daar moet je maar op vertrouwen.
    Sterkte ermee ;-)

    Geniet van de smsjes en op haar thuiskomst!

    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart. heel erg mooi gedaan. en ik zag de uitdaging van simply magnolia ook. daar ga ik me van de week eens mee bezig houden

    groet debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,

    zo'n mooi kaartje en dat papier is prachtig. Ik heb het ook steeds moeilijk om in mijn mooiste DP te knippen :-)
    Super kaartje en die parelrij vind ik ook zo mooi.
    Fijne reis voor je dochter, da's toch een gans avontuur voor een 17-jarige he.

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart! en weet je dat ik vlakbij Barcelona zit? alle jongelui hier gaan daar stappen! Ze zal het er hartstikke leuk hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt de kaart erg mooi.
    Dank je wel voor de kaart.

    Zo zo u dochter gaat naar een vere vakantie,
    knap hoor dat ze dat durft.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Anja, enne van dat papier dat herken ik wel. Ik vind het dan ook vaak zonde om het papier te gebruiken.....
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtige kaart Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Anja, echt weer mooi gemaakt! Ik kan me voorstellen dat je 't papier niet wilde verknippen hoor, heb ik ook last van :) En het is inderdaad echt heel mooi papier. En je dochter gaat het vast helemaal super hebben daar in Barcelona! Doeg, liefs en alvast een hele fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi weer Anja! Moest je ff naar Eelde of helemaal naar Schihol? Voor je het weet is ze weer thuis:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart Anja!! Inderdaad soms best wel zonde om nieuw mooi papier te gaan gebruiken!
    Je dochter al veilig aangekomen?
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje Anja

    ja 17 en dan naar bacelona maar gelukkig ze gaat niet alleen dat scheelt een heel stuk
    ach en een week is zo weer om

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anja wat een geweldig kaartje, en gefeliciteerd met je nieuwe DT-schap bij Derwent. Je wordt er maar druk mee.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is weer super Anja, enne gefeliciteerd met je nieuwe DT-schap bij Derwent. Je wordt er maar druk mee.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    Wat leuk dat je het DT-team van Derwent&Prisma komt versterken!
    Welkom en heel veel plezier!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je nieuwe job Anja... Ik zie net je naam voorbij komen op het derwent blog!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een plaatje zeg, echt heel erg mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen