*

*

vrijdag 25 mei 2012

Challenge#11*Derwents/prisma blog*Easelkaart

Hoi allemaal,

OMG ik schaam me diep;o( was helemaal vergeten om deze nwe challenge te posten.Ja heb eingelijk ook geen smoes,maar het is dan ook heerlijk weer en ben ook druk aan het wennen dat onze oudste nu in Haarlem is.Zo zeg wat kun je je kind dan toch echt missen he.Gelukkig hebben we nog een heerlijke meid thuis rondlopen,dus genoeg te doen nog.
Maar nu de nwe challenge van  de Derwents/Prisma blog Het thema dit keer is maak een *EASELKAART*


Nu heb ik weer het leuke design papier gebruikt van Maja en wat lint/kant/wondgaas/bloemen en een takjespons/oude knoppen en de parelpennen.Het afdrukje is een Hängler/Stängler en natuurlijk weer ingekleurd met mijn derwents.
Hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen  je hebt hier weer 2wk de tijd voor.

Ik wil deze kaart ook mee laten doen aan de volgende challenge http://lovely-haenglar-only.blogspot.com/ *shabby chic or vintage*

Iedereen alvast een heerlijk zonnig pinksterweekend!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

10 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit... het is een prachtige kaart, mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo ik weet helemaal wat je bedoelt, 5 jaar geleden ging mijn oudste uit huis en toen heb ik 3 weken lopen huilen, vorig jaar ging mijn dochter naar Amerika en dat vond ik ook zo moeilijk (dinsdag komt z weer terug !!!!! hoera!!! maar natuurlijk niet meer echt thuis....) en de jongste is ook druk bezig een kamer te zoeken.... en dan zit ik met een leeg nest.... maar je schijnt er aan te wennen en daar doe je het ook voor he, dat ze een keer uitvliegen.
    Mooie kaart, Anja, geniet van het mooie weer en een prettige dag in Haarlem gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so gorgeous Anja!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anja...Een prachtige kaart met mijn favoriete papier.
    Ik moet me bedwingen om het niet elke keer weer te gebruiken!

    Ja meid kleine kinderen worden groot
    Ik snap helemaal hoe dat voelt als ze het huis uitgaan!
    Maar na een tijdje komt alles goed hoor!
    Veel sterkte en geniet van het pinksterweekend.

    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi easelkaartje leuk eens een ander stempel

    ja het blijft eerst wennen als je dochter de deur uit is maar het komt wel goed hoor
    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keigaaf Easel kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, pretty shape and lovely colours.
    Thanks for joining us at Lovely hAnglar and sweet tilda
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart is weer erg mooi. Lijkt me ook wel lastig om te wennen als je kind zo lang weg is. Maar flink freubelen denk ik en zondag bij mij!!
    Tot dan!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent volgend jaar van harte welkom om het spektakel mee te maken!! (reactie op jouw reactie)
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen