*

*

zondag 1 juli 2012

Nieuwe Challenge by Simply magnolia *Tilda with an animal*

Hoi allemaal,

Zo er zijn alweer 2 week voorbij en de nwe challenge bij Simply Magnolia is vandaag weer begonnen.
En het thema dit keer is maak een leuke kaart/creatie met een *Tilda samen met een dier*.En deze challenge wordt gesponserd door magnolia-licious. Je hebt hier uiteraard weer 2 wk de tijd voor.Hoop dat jullie dan ook allemaal weer mee gaan doen.
En dit was mijn DT bijdrage dit keer.
Voor mij is mijn scrap mo-jo ver te zoeken,hellaas.
Maar hoop toch dat dit ook weer iets leuks is geworden.Alleen heb ik mijn afbeelding niet helemaal gekleurd dit keer.Vond het ook wel eens wat hebben.Wil jullie heel veel succes wensen met de nwe challenge.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

1 opmerking:

  1. is weer eens wat ander , maar of ik het nu mooier vind, weet niet

    BeantwoordenVerwijderen