*

*

woensdag 17 oktober 2012

*HB DAY 2 U*

Hoi allemaal,

Zo de week is weer doormidden en ik hoef alleen nog maar vandaag en morgen te werken. En dan heb ik weekend.Ja helaas geen vakantie;o( maar we hebben nog tijd over om te kunnen freubelen.
Ik heb eindelijk mijn stoute schoenen aangedaan en mij aangemeld op de club van Tiets.
kaarten-maken-met-tiets en heb ik meegedaan aan een digi wedstrijd.En er deze kaart ermee gemaakt.
Heb papier gebruikt van Maya?volgens mij(oeps) een hartjesdoily gebruikt/tag/bloemen/geponste bloemen en mijn Digi ingekleurd met mijn distress Markers!
Ik had haar wel al op FB laten zien maar hier nog niet dus dacht laat hem hier ook evenentjes zien.
Ben inmiddels begonnen aan de eerste kerstkaarten.Ik wil jullie dan ook allemaal een fijne woensdag wensen en bedankt alvast voor jullie lieve en leuke reactie's op mijn blogpost.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

10 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtige kaart super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje heb je gemaakt met de mooie digi Anja!
    Leuk je ook op de club van Tiets te ontmoeten.
    Ben afgelopen zaterdag naar de clubdag geweest samen met m'n dochter en een scrapvriendin.
    Dus ik ben voorlopig wel even zoet!

    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw een hele mooie kaart Anja. Hele mooie kleuren. Eh die vakantie die hebben we in ons deel van t land toch pas volgende week?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom op de club van tiets anja daar zal je heel veel plezier beleven

    je kaart met de digi is super mooi geworden ook prachtig ingekleurd meid

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja, ik had je kaartje op de club al voorbij zien komen, ben maar gelijk volger van je geworden :) Je hebt een schitterende kaart gemaakt joh, superrrrrr !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaart Anja, lieve kleurtjes ik hou wel van dat zoete.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card Anja! The image is lovely.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen