*

*

zondag 28 oktober 2012

Smashpagina*dagje shoppen in Bremen*

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje he vandaag.Ben net terug van een flinke herfst wandeling met mijn grootte vriend*Levi*.De meiden zijn erg moe van een dagje shoppen gisteren in Bremen!
En jeeh wat was het groot en wat waren er geweldige mooie sjieke winkels.En overal zo opgeruimd en netjes. De meiden wilde natuurlijk eerst naar de Primark!!!! en daarna hebben we nog een paar winkels bezocht.Wij zijn ook heerlijk even wezen lunchen bij Starbucks,ja dat is ook geweldig he,mam.HIHI
Ik heb van dit alles een smashpagina gemaakt dacht dat moet toch wel even goed op papier komen,toch?
De tassen met inhoud heb ik 2 foto's van gemaakt met mijn Instax mini-camera.En dan wat labels gebruikt van de kleding etc.Heb gelukkig nog wat over dus kan er denk ik nog wel een pagina mee vullen(lol).Heb ook stempels/washi-tape/taartkleedjes filmrolletjes en pearls gebruikt als versiering.


Ik hoop dat jullie deze Smashpagina's weer leuk vinden.
Iedereen alvast een fijne week gewenst en natuurlijk bedankt voor jullie lieve leuke reactie's.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n smashbook.
    en zo te lezen een zeer geslaagde dag
    en jijweer een mooi verhaal voor in je smash book heel erg leuk gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had het al op FB gezien, hier nog een keertje, leuk !!!!I like!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Anja.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen