*

*

maandag 21 oktober 2013

*Nieuwe challenge bij *My Besties Dutch Girls Designs*ANYTHING GOES en gebruik 3KNOPEN EN TOUW*DT*

Hoi allemaal,
Zo zeg wat heb ik een leuk weekend gehad.Maar daar kom ik nog even op terug bij mijn volgende blogpost.
Vandaag begint de nieuwe challenge bij my besties dutch girls designs.blog
En het thema is *ANYTHING GOES en gebruik 3 KNOPEN EN EEN STUK(JE) TOUW*
En dit is mijn DT bijdrage


Ik heb DP gebruikt van Tilda/Noor stansen+stempel/magnoliastansen/bloemen/kant
touw en 3knopen/vlinderpons en de nestabilitie stans.

Hier zie je deze geweldige lieve Bestie van dicht bij.
En je kun haar hier vinden.


Ik hoop dat jullie dan ook allemaal weer mee doen en kom graag eventjes bij jullie langs.
Iedereen een fijne herfstvakantie gewenst.

Ik wil met deze kaart mee doen met de volgende challenges.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Anja!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    ik begrijp dat dit weer helemaal hip is en magnolia weer minder. ik maak ze niet dus ik ben niet op de hoogte maar ik vind ze geweldig.

    doeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, love your card and the use of all the dies. Thankyou for sharing your card with us at That Craft Place. Good Luck and hope to see you again soon.
    Hugs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is tie weer super Anja, je kleuren zijn ook weer zo gaaf! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi bestie kaartje anja

    leuke zo die knopen verwerkt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is werkelijk prachtig Anja, ik vind hem supermooi, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone samenstelling zowel met je gebruikte kleuren als de afbeelding en de versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje.
    Ik vind hem super mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I think your card is really Beautiful!!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen