*

*

vrijdag 31 januari 2014

*The Documented Life Project*

Hoi allemaal,
Hier eventjes een blog berichtje van mij.Ik ben nu met iets anders bezig dan met die geweldige leuke kaarten en BEsties.
Ik was afgelopen weken eventjes zoals ik wel vaker doe op blogs/pinterest/instagram/facebook aan het neuzen.
En toen kwam ik dit tegen *THE DOCUMENTED LIFE PROJECT*
Ja het is een soort van notebook/agenda/planner/art journal en Smashbook in 1.
En die kun jezelf maken ik heb een notebook gekocht bij de HEMA en daar ook nog wat washitape/papiertjes etc bij gehaald en ja..... dan ga je aan de slag.
Op fb hebben je een groep waar je lid van kunt worden en waar je dan elke week een leuke uitdaging op kunt vinden.Maar mocht je het nog niet helemaal snappen,kijk dan nog even op google!
Ik heb nu 3 pagina's gemaakt de eerste opdracht was.Week 1*Je voor deur*
Nu heb ik mijn polaroid camera gebruikt hiervoor en een leuke foto(beetje te donker helaas) van onze voor deur
gemaakt.Ik wil het hele jaar hier alleen foto's in doen van mijn polaroid camera,dus dat wordt nog wat(lol)

En aan de binnenkant wat dit voor mij betekend
Met leuke stempeltjes

Week 3*was gebruik een *envelop* die je afgelopen week in de brievenbus hebt
gekregen.Nou dit waren alleen geen leuke enveloppen alleen erg groot!
Dus toen heb ik een leuke envelop gebruikt van * Maya Road*

Binnenkant hiervan aan gekleed met een tag, oude postzegels en stempels.

Week 5* Doodle Nou ben ik nieuw hierin,maar ik heb toch een kleine doodle rand gemaakt.
En al zeg ik het zelf,best leuk,toch? En aangekleed met die leuke kledinglabels.(genoeg in de la liggen)


En dan de achterkant die heb ik gevuld met Smashpapiertjes/washitape.
Nu moet ik nog week 2 en 4 doen en dan ben ik helemaal bij. Dus ik ga gauw weer aan de freubel.

Fijn weekend allemaal en tot blogs.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*





5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project Anja. Dat is weer eens heel iets anders. Ben benieuwd wat er nog meer komt in je documented life project.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Anja dat je ook met het Project Life bent begonnen. Ik doe ook mee en moet snel weer wat foto's maken van wat ik gemaakt heb. De eerste twee opdrachten staan al op mijn blog. Het is zo leuk en je kunt er zoveel kanten mee op he. Ik houd je blog in de gaten hoor, leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige herinnering...Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is ook erg leuk om te doen anja

    en je hebt het al super mooi gedaan en veel plezier er nog mee

    fijn weekend

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen