*

*

maandag 22 september 2014

*Niieuwe challenge bij *MBDGD*ALLES MAG+VLINDERS*DT*




Hoi allemaal,

En ook nog zo genoten van het mooie weer de afgelopen dagen.Ik heb nog een heerlijke week gehad.En ben gisteren met ons Grünnings scrapcluppie een dagje wezen freubelen samen met drie andere dames en het was weer reuze gezellig. A.s. 19 Okt hebben we voor het eerst een hele leuke DT dag met ons Nederlands Bestie team en daar heb ik ook reuze veel zin in.Maar nu op naar de nieuwe Bestie challenge!

Hier zijn we weer met een hele nieuwe week en weer een nieuwe challenge van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ 
En het thema is *ALLES MAG met als extra VLINDERS*
Dus laat een leuke kaart/creatie zien met als extra vlinders op je kaart.
En dit is mijn DT kaart geworden.


Ik heb DP gebruikt van Marianne Design. Vlinder/doily stans/retro pons/plakparels/takjespons en leuke herfstblaadjes van de Xenos.
Mijn Bestie heb ik weer ingekleurd met mijn distressmarkers en mocht je deze Bestie leuke vinden dan kun je haar hier vinden.

Ik wil iedereen een hele fijne week wensen.En hoop natuurlijk heel veel leuke kaarten/creatie's te mogen zien op ons challenge blog.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



5 opmerkingen:

  1. Een lieverd, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje van een kaart Anja, mooie kleuren en zo mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja

    Allereerst je kaart. Die is weer zo schattig en mooi frisse herfstkleurtjes!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi vlinder bestie kaartje heb je gemaakt prachtigge kleurtjes gebruikt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen