*

*

dinsdag 30 december 2014

*Dag 30 *My Besties Dutch Girls Designs*

Hallo allemaal,

Hier nog even een laatste kaart van mij voor dit jaar.
Dit is mijn derde kaart/creatie voor de advent maand bij  http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/

En ik heb een soort van trappetjes kaart gemaakt met een 2015 groet voor jullie.
En bij deze hoop ik ook dat jullie allemaal weer mee gaan doen in het nieuwe jaar met allemaal nieuwe/leuke Bestie challenges!


Ik wil jullie een geweldig uiteinde wensen en een super gezond/creatief en liefdevol 2015 wensen.


*Lieve Scrapgroetjes Anja*

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! ! ik wens jou ook een heel fijn nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    weer een mooie anja super.
    ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling toewensen

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen